Przejdź do głównej zawartości

Horned bangle bracelet

Nie wierzę, że udało mi się przypomnieć hasło do mojego, własnego bloga. To w końcu tylko 6 lat przerwy, ale .... guess who's back 😎 Kwarantanna wszystkim dała się we znaki, również mnie, ale nie ma tego złego. Udało mi się bowiem choć na chwilę powrócić do starych pasji. Koraliki uwielbiam. Krótko.

Jak przystało na nowe otwarcie, poszłam ambitnie. Już dawno temu trafiłam na wzór bransoletki, który mnie urzekł ale niestety permanentny brak czasu, weny... można tak wyliczać ale po co??
Do rzeczy skorzystałam z projektu "Horned bangle bracelet" Gwen Fischer. Efekt jest naprawdę zadowalający.









Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bransoletka z zawieszką ala Pandora

 Kolejny Beaded bead w mojej kolekcji. Tym razem w komplecie ze skórzaną bransoletką   Projekt: Heather Collin

Pandorka herringbone

Mój pierwszy tubular herringbone, czyli bransoletka z kulkami typu pandora. Całość wykonana z koralików Toho treasure, 11o, 8o oraz Fire Polish w kolorystyce: stare złoto w połączeniu z niebieskim.

Mamy jesień!

Na jesień, jesienny komplecik: bransoletka i kolczyki kulki. Całość w kolorach zieleni i brązów. Kolczyki kulki koralikowe na srebrnych beaglach. Bransoletka została wykonana z koralików TOHO Hex 11o w kolorze Galvanized Isis Green Brown, wykończona miedzianymi elementami i ozdobiona kuleczką pasującą do kolczyków. Kompecik trafił do mojej koleżanki, typowej Wiosny. Zdaje się być bardzo zadowolona :-)