Przejdź do głównej zawartości

Zawieszka kulka koralikowa

Komplet z kulkami z koralików Miyuki Round 11o w kolorze Crystal Sliperit. Kolczyki wykonałam z kulek o średnicy 12mm, zawieszka to jak dla mnie prawdziwy gigant - sama kulka bazowa ma 20 mm czyli po obszyciu jej koralikami ma ok 25 mm średnicy. Kuleczki są obszyte tradycyjnie ściegiem peyote. Obecnie robię przymiarki do szydełkowo - koralikowych ale póki co wychodzą mi tak sobie.

Mam nadzieję, że obdarowana ucieszy się z rękodzielniczego prezentu :-)











Komentarze

  1. Kulki przecudne! Kolorki powalają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki, fotografowanie ich jednak to był jakiś koszmar :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby się w razie obdarowanej nie podobało to ja chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bransoletka z zawieszką ala Pandora

 Kolejny Beaded bead w mojej kolekcji. Tym razem w komplecie ze skórzaną bransoletką   Projekt: Heather Collin

Pandorka herringbone

Mój pierwszy tubular herringbone, czyli bransoletka z kulkami typu pandora. Całość wykonana z koralików Toho treasure, 11o, 8o oraz Fire Polish w kolorystyce: stare złoto w połączeniu z niebieskim.

Mamy jesień!

Na jesień, jesienny komplecik: bransoletka i kolczyki kulki. Całość w kolorach zieleni i brązów. Kolczyki kulki koralikowe na srebrnych beaglach. Bransoletka została wykonana z koralików TOHO Hex 11o w kolorze Galvanized Isis Green Brown, wykończona miedzianymi elementami i ozdobiona kuleczką pasującą do kolczyków. Kompecik trafił do mojej koleżanki, typowej Wiosny. Zdaje się być bardzo zadowolona :-)